012 363 5658

012 363 5658
Doa Berkebun:

فلينظر الانسان ٳلى طعامه ٲنا صببنا الماء صبا ثم شققنا الارض شقا
فأنبتنا فيھا حبا وعنبا وقضبا وزيتونا ونخلا وحداﺋﻖ غلبا وفاكهة وأبا
متاعا لكم ولأنعامكم

آية ٢٤ ـ ٣٢ سورة عبس
(Surah 'Abasa, ayat 24 - 32)

Gambar Dan Cerita Dalam Blog Kawan

>> 8.7.09


Semalam, rakan saya blogger Aloha2 beritahu ada cerita mengenai taman anggur dalam blog Din Binjai (dalam senarai Followers). Bila ke sana, saya dapati bukan sahaja cerita, tapi gambar kami pun ada. Gambar Aloha2 tak ada, sebab dia yang jadi juru kamera. Terima kasih banyak kepada Aloha2 dan juga Din Binjai.

Aloha2 dan Din Binjai adalah orang berjawatan tinggi dalam parti dan berpangkat besar dalam pekerjaan. Tapi, saya tak boleh detailkan. Sesiapa yang teringat, di mana-mana atau dalam tv, mungkin kenal siapa mereka. Begitu juga dengan dua lagi rakan dalam gambar itu.

Cuma, saya kira Din Binjai mengangkat saya terlalu tinggi. Kalau terjatuh, bukan sahaja sakit tapi mungkin terus pengsan. Apa pun, terima kasih banyak wahai rakan-rakan sekalian. Sekianlah adanya.

Sila layari Din Binjai


2 comments:

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/ July 8, 2009 at 11:00 PM  

jawatan bukan satu kemegahan Dr.. tapi tanggungjawab yg berat... bukan mudah mahu mengharungi dan mahu tegakkan kebenaran.. saya masih setia menunggu saman fairus.. sebab dia kata nak saman orang yg kononnya memfitnah beliau..hari ni sudah 2 bulan 14 saya tunggu..semoga Allah beri kekuatan.. saya bukan nak puji dan angkat dr tinggi2... tapi sekadar mahu nyatakan kebenaran.. semoga Allah panjangkan umur dan beri kesihatan pada dr untuk teruskan segala hajat yg belum tertunai...Semoga Allah permudahkan.. amin..

Pengasas July 9, 2009 at 11:30 PM  

Salam DinBinjai,
Syukur saya kerana dapat kawan yang kuat beriman dan memahami tanggungjawab kerana Allah.
Mengenai saman tu, semoga tidak berlaku. Solatlah kepada Allah, mohon kebaikan daripadaNYA.

Post a Comment

Komen Anda Tidak Ditapis. Jika ingin menghubungi saya secara peribadi sila email: universiti.maya@yahoo.com

Kaunter Carian

Cerdas Akal & Cergas Badan

Cerdas Akal & Cergas Badan
Cerdas Akal = Baik untuk para pelajar. Cergas Badan = Baik untuk menghilang letih lesu. Hubungi 012 363 5658.

Blog Archive

Kiv

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP